Re: Czyzby dysk do wymiany & kontroler ATA/66?

Autor: Andrzej Popowski (popej_at_priv1.onet.pl)
Data: Fri 03 Dec 1999 - 15:33:57 MET

Wed, 01 Dec 1999 11:43:59 GMT, "Arkadiusz Góralski" <goral_at_unet.pl>
piszesz:

>Drugie pytanie czy warto dokupic kontroler Ultra ATA 66? Jezeli tak to jaki
>mam do wyboru:

Wydajnosci komputera to nie zmieni a w zamian mozesz miec rozne
klopoty kompatybilnosciowe. Dodatkowy kontroler warto kupic jedynie w
przypadku, gdy brakuje Ci portow IDE.

>kontroler Abit'a za 229zl (btw. mam abita BH6)
>lub jakis Promise za 129zl

Polecam Promise. Mam oba, Promise UDMA66 i kontroler Abita na plycie
BP6. O ile z Promise od dawna korzystam (mam 5 urzadzen IDE), to kazda
proba uruchomienia Abita zle sie konczy, mysle, ze to problem slabych
driverow.

Pozdrowienia,

Andrzej Popowski