HP710 - tak czy nie?

Autor: de Picasso (jokers_at_polbox.com)
Data: Wed 01 Dec 1999 - 18:28:16 MET

Czołem grupie. Ostatnio pytałem o jakas tania drukarke atramentowa.
Wiekszosc doradzala mi HP710, a teraz jak przegladam posty to prawie wszyscy
odradzaja HP w jakiejkolwiek postaci. Wypowiedzcie sie czy brac czy nie brac
HP710. Piszecie o fatalnym serwisie HP, ale czy to nie sa opinie jednej
osoby przeniesione na innych ludzi? Prosze napiszcie jak to faktycznie
wyglada (szczegolnie osoby ktore mialy rzeczywiscie z tym kontakt, te
zadowolone i nie zadowolone). Co jest za, a co przeciw?
Wielkie dzieki

--
                                              Pablo (de Picasso)
mailto:jokers_at_polbox.com