Odp: HP710 - tak czy nie?

Autor: zyx1 (zyx1_at_pocznat.onet.pl)
Data: Wed 01 Dec 1999 - 22:19:00 MET

Mam HP710 od roku i jestem bardzo zadowolony, dalem za nia 1010 PLN i uwazam
ze jest tego warta. Teraz kosztuje okolo 650 PLn - jak za darmo. bardzo
dobra jakosz wydruku, zarowno jesli chodzi o tekst jak i zdjecia. przy
wydruku zdjec nie wymaga stosowania zadnych dodatkowych cartridge'y
'photo' . byla to najcichsza drukarka na rynku, a obecnia pewnie jedna z
najcichsztch. jedyny mankament- nieco przeklamuje kolory (jak kazda
drukarka), ale moze miec to znaczenie tylko dla profesjonalistow ktory
zalezy na odwzorowaniu barw, ale oni uzywaja innych drukarek.

zyx

'

Użytkownik de Picasso <jokers_at_polbox.com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:QUc14.12637$Oo3.321318_at_news.tpnet.pl...