Re: HP710 - tak czy nie?

Autor: Krzysztof Pawleta (krzys_at_zeus.polsl.gliwice.pl)
Data: Thu 02 Dec 1999 - 11:58:26 MET

de Picasso wrote:

> Czołem grupie. Ostatnio pytałem o jakas tania drukarke atramentowa.
> Wiekszosc doradzala mi HP710, a teraz jak przegladam posty to prawie wszyscy
> odradzaja HP w jakiejkolwiek postaci. Wypowiedzcie sie czy brac czy nie brac
> HP710. Piszecie o fatalnym serwisie HP, ale czy to nie sa opinie jednej
> osoby przeniesione na innych ludzi? Prosze napiszcie jak to faktycznie
> wyglada (szczegolnie osoby ktore mialy rzeczywiscie z tym kontakt, te
> zadowolone i nie zadowolone). Co jest za, a co przeciw?
> Wielkie dzieki

Ktos juz wspomnial, ze to WinDrukarka, a ja nie lubie WinDrukarek...
Dla tego dawno temu, kupiłem DJ690 (teraz bym kupił tez cos z serii np. DJ610)
Nie trzeba miec linuxa, zeby sie wkurzyc na WinDrukarke:
Przyklad: Uruchamiasz WinDowsa, a on zamiast startowac rzuca ekranami bledow...
Przydalo by sie zanotowac i... od czego drukarka - PrintScreen i... 710 to win
drukarka wiec WIELKIE NIC!!!
Albo chcesz sobie wydrukowac polecenia np. DOS-RARa... (wiem, wiem - można
wstawiac do np. Worda...)
Uwazam, ze lepiej doplacic i kupic Nie-WinDrukarke (a nuż kiedys spodoba ci
linux ;-)

|			'Krzys' Pawleta				      |
|		mailto:krzys_at_zeus.polsl.gliwice.pl		      |
|		www:  http://www.polsl.gliwice.pl/~krzys/	      |
|		ICQ#  1582962					      |