Odp: HP 9110i

Autor: The EaGle (theeagle_at_free.com.pl)
Data: Mon 29 Nov 1999 - 02:09:13 MET

> Nie kupuj nagrywarek od HP tak jak drukarek od Yamahy. Malo softu bedzie
> obslugiwac a i wiekszosc miala raczej zle doswiadczenia z nagrywarkami HP.
Co ty nie powiesz?
Mam HP 6020 SCSI już od 3lat i sprawuje się OK- to samo tyczy sie
obsługiwanych przez nie programów. Nie znalazłem takiego który by jej nie
obsługiwał. Po za tym w Linuxie szczegolnie starszych wersji np RH5 HP jest
zalecana nagrywarką - nie ma z nia zadnych problemów.
Co do bezawaryjnosci trudno cos powiedziec jedne modele sie sypia inne jak
mój jeszcze nie. Napewno HP nie jest najlepszym rozwiazaniem jezeli chodzi o
nagrywarke ale nie jest tez najgorszym wyborem. Myśle że utrzymuje sie tuz
za czołowką. Wole HP nie jakiś Mitsumi czy LG. Przynajmniej jak sie cos
posypie to serwis maja jak nalezy i nawet po gwarancji bez problemu mozna
naprawic- czesto od reki. Co do obsługiwanego softu to z uwagi na to ze to
jest nowy model bedziesz miał z poczatku problem ze znalezieniem programu
który by to obsługiwał- a nie dlatego ze to HP. Myśle że jakieś upgrady beda
dostepne, zapytaj w serwisie lub wyslij email do USA - chetnie ci na to
pytanie odpowiedza.

--
Pozdrawiam