Re: Jaka drukarka do 1200zl?

Autor: Jacek Grzelak [no pain - no gain] (grzel_at_alfa1.it.pw.edu.pl)
Data: Tue 23 Nov 1999 - 15:51:53 MET

Mam Canona-6000. Czy go polecam? Trudno powiedziec - powiedzmy, ze
proponuje rozwazyc tez i te drukarke. Kupilem taka w sklepie za 1265 PLN,
wiec cena do zaakceptowania. Jakosc dobra - kumplowi, ktory ma Lexmarka
3200 pokazalem, co to jest wydruk wysokiej jakosci. Kazdy tusz jest w
osobnym cartrige'u, wiec wychodzi niedrogo w eksploatacji. Wazna zaleta -
sterowniki sa bardzo rozbudowane, udostepniaja wiele ciekawych funkcji.
Fajna rzecz - warto sie zastanowic.