Re: Czy zepsuty monitor? A może pecet?

Autor: Michał Węgierek <miw_at_elf.kopernik.silesianet.pl>
Data: Sun 31 Oct 1999 - 08:40:25 MET

A masz spikerka ?
Zapuszczasz kompa. Nawet bez monitora po zakonczeniu testu pamieci powinien
zrobic 'PIK'. Chyba ze sie to wylaczylo.
Prostszy sposob:
a) sprawdzic na innym monitorze
b) sprawdzic na innej grafice
c) sprawdzic na innym monitorze i innej grafice

Pozdro
MiW
miw@elf.kopernik.silesianet.pl

Tomek Floyds napisał(a) w wiadomości: <7vfin6$mda$2@sunsite.icm.edu.pl>...