Re: CHIP i inne periodyki

Autor: Michał Węgierek <miw_at_elf.kopernik.silesianet.pl>
Data: Sun 31 Oct 1999 - 08:35:02 MET

Ja czytam prase typu Chip tylko po to, azeby 'byc na czasie' z nowinkami.
Uzupelniam wiadomosciami z Inetu.
Jezeli chodzi o testy to rzeczywiscie 'wnetrznosci' nie sa porownywane zbyt
adekwatnie (moze poza np. modemami), ale przy np. drukarkach, czy skanerach
to uwazam, ze mozna na nich polegac.

Pozdro
MiW
miw@elf.kopernik.silesianet.pl