Re: CHIP i inne periodyki

Autor: Talajczyk Piotr <piotrtal_at_promail.pl>
Data: Sun 31 Oct 1999 - 20:13:46 MET

On Sun, 31 Oct 1999 08:35:02 +0100, in pl.comp.pecet "Michał Węgierek"
<miw@elf.kopernik.silesianet.pl> wrote:

>Ja czytam prase typu Chip tylko po to, azeby 'byc na czasie' z nowinkami.

no to ja tez coś od siebie. :)
od ponad roku czasu (może dalej) nie kupilem, żadnej gazety
komputeroweyj w stylu CHIP czy PCWK, bo dobija mnie w nich stosunek
zawartosći merytorycznej do zawartosći reklamowej. w tym klocu nie
można dosłownie niczego znaleźć przez te reklamy, a artykuły są
rozwlekłe jak by ich autorzy skupiali się bardziej na tym, zeby
natrzaskać jak najwięcej tekstu (bo gaże będą większe) niż na ich
jakości.
parę razy po drodze kupiłem Enter'a, którego to uważam za jedno z
lepszych czasopism na polskim rynku - w odniesieniu oczywiście do
CHIPów i innych PCWK.
podobno dobre są czasopisma zachodznie, ale nie miałem z nimi
styczności no i drogie jak cholera. :(

>Uzupelniam wiadomosciami z Inetu.

właśnie. :)

>MiW