RE: Overclocking złącz PCI i AGP.

Autor: Tomek Floyds <floyds_at_klienci.pkobp.pl>
Data: Sat 30 Oct 1999 - 21:45:31 MET DST

Jak już wcześniej pisałem przekręciłem Celerona 333 na 416. Na 500 nie
idzie. Wisi system.
I tutaj mam pytanie czy podniesione taktowanie złącza PCI na 42 MGhz nie
skopie (czytaj. spali) podłączonych tam urządzeń.
A są to:
Sound Blaster Live
modem Zoltrix Spirit FM HCF 56i

oraz do złącza AGP
Asus 3400 TNT TV in/out.

Czy ma ktoś takie urządzenia na tych złączach i czy nie ma z tym
(przetaktowaniem) problemów ??

WYBACZCIE,ŻE JESTEM MARUDNY, ALE WYDAŁEM NA SWÓJ UPRAGNIONY SPRZĘT CAŁĄ
ZAOSZCZĘDZONĄ KASĘ I KUPNO DODATKOWYCH ELEMENTÓW JEST NIEREALNE.

--
Tomek Grabowski (FLOYDS)
floyds@klienci.pkobp.pl