Re: Overclocking złącz PCI i AGP.

Autor: Bankowy <arpad_at_polbox.com>
Data: Sun 31 Oct 1999 - 16:01:04 MET

>Sound Blaster Live

U mnie chodzi bez problemu...

>modem Zoltrix Spirit FM HCF 56i

Też bez problemu... (ze względu na taktowanie), bo ostanio tpsa wprowadziła
jakiś nowy patent.... (polega on na tym że za każdym razem się łącze z
i-netem (z własnej woli) i prawie za każdym rozłączam się z i-netem (z ich
woli)). Hmm, a może oni dbają w ten sposób o mój rachunek... :) (sorry za
dygresję)...

>oraz do złącza AGP
>Asus 3400 TNT TV in/out.

Nie mam takiej, ale to solidna karta powinna sobie poradzić...

>Czy ma ktoś takie urządzenia na tych złączach i czy nie ma z tym
>(przetaktowaniem) problemów ??

Pomartw się o dysk twardy, on może ucierpieć najbardziej...

>WYBACZCIE,ŻE JESTEM MARUDNY, ALE WYDAŁEM NA SWÓJ UPRAGNIONY SPRZĘT CAŁĄ
>ZAOSZCZĘDZONĄ KASĘ I KUPNO DODATKOWYCH ELEMENTÓW JEST NIEREALNE.

Rozumiem Cię mam tak samo... 83 MHz to najbardziej nieszczęśliwe ustawienie,
w naszej sytuacji lepiej je sobie odpuścić...
Pa...

>Tomek Grabowski (FLOYDS)

            e-mail: arpad@polbox.com
e-mail: Bogdan.Skorupka@ien.pw.edu.pl