Re: DYSK IBM

Autor: Maciej FILIPCZYK <philipek_at_zeus.polsl.gliwice.pl>
Data: Sat 30 Oct 1999 - 01:31:25 MET DST

> Cos CI sie kolego pomylilo. Przeczytaj sobie jeszcze raz dokladnie ta
> specyfikacje - ten dysk _ma_ 2MB cache'u

Cos ty sie szaleju najadl? Czytac nie umiesz. Zobacz na stronie IBM:
http://www.storage.ibm.com/hardsoft/diskdrdl/desk/familyspec/deskspec4.htm
Tam jest taka mala jedynka przy 2Mb. Prowadzi ona do takiego tekstu
"2 MB cache offered on top two capacities"
FC nie mam ale z tego co sobie przetlumaczylem to:
"2 Mb cache jest oferowany dla dwoch najwyzszych pojemnosci" czyli 18.0
i 22.0 Gb.
13.5 ma tylko ( :-(( ) 512 Kb cache.
I nie powiesz mi ze to nie ma wplywu na transfer. Skoro dysk czyta duzo
a i tak nie ma jak tego przeslac.

--
Maciej Philip Filipczyk
philipek@zeus.polsl.gliwice.pl