Nero 4056 i mały rebus

Autor: masmix <masmix_at_box43.gnet.pl>
Data: Sat 30 Oct 1999 - 03:11:36 MET DST

Allo, allo
Kupiłem sobie niedawno nagrywajkę i oczywiście, jako początkujący
nagrywarkowiec mam problem. Mianowicie w momencie, gdy w prog. Nero
przegrywam płytę audio z reguły przy ok 2% (!) wyskakuje mi komunikat "Not
enough memory" i oczywiście "Writing failed" czy coś w tym stylu. Jak
przegrywałem płytę z danymi, to przegrał kilkadziesią procent i wyskoczł
tenże sam komunikat. A więc mam pytanie: czy 32 mega ramu to za mało dla
tego programu, czy mam cósik skopane ?