Re: DYSK IBM

Autor: Jan Kobior <jkobior_at_silesia.top.pl>
Data: Sun 31 Oct 1999 - 13:46:20 MET

On Sat, 30 Oct 1999 01:31:25 +0200, Maciej FILIPCZYK
<philipek@zeus.polsl.gliwice.pl> wrote:

>Cos ty sie szaleju najadl? Czytac nie umiesz. Zobacz na stronie IBM:
>http://www.storage.ibm.com/hardsoft/diskdrdl/desk/familyspec/deskspec4.htm
>Tam jest taka mala jedynka przy 2Mb. Prowadzi ona do takiego tekstu
>"2 MB cache offered on top two capacities"
>FC nie mam ale z tego co sobie przetlumaczylem to:
>"2 Mb cache jest oferowany dla dwoch najwyzszych pojemnosci" czyli 18.0
>i 22.0 Gb.
>13.5 ma tylko ( :-(( ) 512 Kb cache.
>I nie powiesz mi ze to nie ma wplywu na transfer. Skoro dysk czyta duzo
>a i tak nie ma jak tego przeslac.

Witam

  Po co kombinowac z czytaniem i to jeszcze po angielsku, lepiej dysk
kupic i sprawdzic :-) Ja tak zrobilem.
Deskstar 22GXP DJNA-371350
13,5 GB, 7200 rpm, 2 MB cache (w tym 82 kB firmware).
Tak pokazuje firmowy programik od IBM do testowania ich dyskow.

Pozdrawiam

Jan Kobior
jkobior@silesia.top.pl