Odp: czestotliwosc odswierzania

Autor: Tomasz Michalski <tomekm_at_kamsoft.com.pl>
Data: Fri 29 Oct 1999 - 14:22:34 MET DST

Użytkownik Wigwam <wigwam@polbox.com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:mVeS3.733$b4.13879@news.tpnet.pl...
> To musisz mieć wysokiej klasy monitor, bo nawet 85 Hz w 1024x768 nie każdy
> wyrabia. I bardzo wrażliwe oczka, bo 85 Hz zadowala większość
użytkowników.
> Obecnie monitory nie pozwolą ci ustawić częstotliwości innych niż
> obsługiwana, a AFAIK 95 Hz nie jest częstotliwością standartową. Licz się
> też z tym że zwiększając częstotliwość odświeżania ekranu zmniejszasz
> migotanie, ale obraz staje się coraz bardziej rozmyty.

Z tym odswierzaniem jest tak, ze 800x600/85Hz po pewnym czasie daje mi po
oczach (te lata przed kiepskimi monitorami zrobily swoje :( ) i raczej
tutaj obraz jest troche rozmyty. Przy tej rozdzielczosci 100Hz jest spoko.
Moze dla niego 85Hz nie jest standardowe?
Gdy mialem jeszcze S3-ke to w SDD ustawilem sobie bodajrze 95Hz i raczej
nie zauwazylem jakiegos pogorszenia jakosci obrazu - wiec tak sobie
kombinowalem, ze skoro standardowe wartosci odswierzania nie daja zbyt
wielkiego pola manewru, to moze dalo by sie wpisac inne ustawienia
do wyboru - jesli tylko nie jest to zabudowane gdzies na stale, jesli
jednak jest to nie pozostaje mi nic innego jak tylko czekac na nowszego SDD.

Pozdrawiam.

--
  Tomasz Michalski (tomekm@kamsoft.com.pl)