Re: Odp: Jak wypier... stację A: ?

Autor: Jacek Gutkowski <jgutkowski_at_lucent.com>
Data: Fri 29 Oct 1999 - 14:25:50 MET DST

Vetch wrote:

> spsosob
> urzadzenia.
>
> Dlatego, chcę wywalić napęd A: z listy napędów - każde odwołanie do tego
> napędu kończy mi się zwiechą systemu...

U mnie Windows nie zawieszal sie. Fakt, ze przez ok. minute probowal jakos
"dobierac" sie do stacji, ale pozniej grzecznie przestal.

Mam jeszcze takie pytanko. Czy wiesz w jaki sposob wyrzucic stacje A z DOS'a?
Pomimo tego, ze w biosie nie jest ustawiona zadna stacja oraz kontroler FDD
jest wylaczony, to w Nortonie Commanderze widac literke napedu A.

Jacek