Re: Modem rownolegle z telefonem.

Autor: MaciejP <arup_at_kki.net.pl>
Data: Fri 29 Oct 1999 - 12:14:20 MET DST

Witam

>Nie ma, chociaz kiedy podniesiesz sluchawke telefonu przerwiesz polaczenie
>modemowe. Lepiej podlaczyc telefon przez modem, on automatycznie go odcina
>podczas transmisji danych.

Dziekuje za odpowiedz.

W zasadzie interesuja mnie takie aspekty jak: niestabilna praca jednego z
urzadzen (z wyj. ww.), zmniejszenie transferu.

Sytuacja, o ktorej piszesz jest dla mnie do zaakceptowania - bardzo male
prawdopodobienstwo podniesienia sluchawki telefonu w godzinach moich
polaczen, a korzysc takiego polaczenia (w moim przypadku) to uproszczenie
instalacji.

-
MaciejP