Re: Czasowe wylacznie komputera.

Autor: BBG <b_b_g_y_at_yahoo.com>
Data: Fri 29 Oct 1999 - 10:04:39 MET DST

>NLX to klon ATX AFAIK - jest duzo mniejszy czy cos.

No! Tu bym polemizowal, co jest klonem czego. Wydaje mi sie, ze z
konstrukcja NLX (albo jakos bardzo podobna; glowy nie dam, bo nie
zagladalem zbyt czesto do srodka - za duze ryzyko, sprzecior byl
cholernie drogi) na SUNach Sparc zetknalem sie wczesniej, niz w ogole
pojawila sie jakakolwiek obudowa ATX na PCtach.

BBG