Re: Jak karta na TNT?

Autor: GLide <glyder_at_priv3.onet.pl>
Data: Fri 29 Oct 1999 - 01:45:44 MET DST

On Wed, 27 Oct 1999 23:56:42 +0200, FIL <fil@scua.eu.org> wrote:

>Czesc

>Ja tez :-)) Serio mowiac to zbyt duzo jest mozliwych kombinacji
>sprzetowych zeby uogolniac. Jednak przy plytach na Intelu (lx, bx) TnT
>powinna dzialac raczej bezproblemowo ...
No wlasnie :-) (a moze mialem po prostu farta?)

>Riva ZX to juz raczej zabytek :-)
Ale Savage 4Pro raczej nie.....

>Z tego co wiem, to Permedia jest raczej karta typowo dla grafiki 3D
>(3D Studio)
...i nie tylko.
I dlatego ja kiedys kupilem. Teraz ELSA wypuscila model Erazor III
(TNT2) ze specjalnie zoptymalizowanymi pod Maxa sterami.
Permedia2 bylaby dzisiaj zupelnie do niczego gdyby miala kiepskie
sterowniki, ale poniwaz ma porzadne to w niektorych zastosowaniach
wypada lepiej niz znacznie nowszy Savage lub I740.
Poza tym na profesjonalnych kartach taka Permedia wystepuje
najczesciej w otoczeniu procesora geometrii i kilku inych gratow, no i
do tego ze kilkadziesiat Mb ramu na karcie.

>... I podkrecic ? :-))))))

Prorok jaki czy co? ;-)

>Pozdrawiam
>Fil