Re: Jak karta na TNT?

Autor: FIL <fil_at_scua.eu.org>
Data: Wed 27 Oct 1999 - 23:56:42 MET DST

Czesc

>. Wszystko pomyka na nowej plycie i troche nie rozumiem ludzi,
>ktorzy maja jakies problemy z TNT (wszystko pod win 95 OSR2).

Ja tez :-)) Serio mowiac to zbyt duzo jest mozliwych kombinacji
sprzetowych zeby uogolniac. Jednak przy plytach na Intelu (lx, bx) TnT
powinna dzialac raczej bezproblemowo ...

>Co do akceleracji OpenGL to jest pewna roznica miedzy tym co jest w
>grach a oprogramowaniem graficznym. Gry uzywaja na ogol trybu
>pelnoekranowego i tam jest pieknie, natomiast przy powazniejszych
>zastosowaniach dopalanie odbywa sie w okienku i wtedy wyglada to
>duuuzo gorzej (szczegolnie dla niektorych kart - np: Savage, Riva ZX).

Riva ZX to juz raczej zabytek :-)

>Oczywiscie jest to wina sterow. Co do TNT to jestem mile zaskoczony.
>Widzialem kiedys akceleracje (b. dawno) na TNT i mnie nie zachwycilo -
>bylo wolniej niz na mojej duzo starszej Permedi2.

Z tego co wiem, to Permedia jest raczej karta typowo dla grafiki 3D
(3D Studio)

>jeednak Sterowniki bardzo sie poprawily i teraz dopalanie w oknie jest
>duzo szybsze niz na wczesniej wymienionym chipie.
>Krotko mowiac jestem zadowolony. Poniewaz karta ma duzy radiatorek,
>wiec sprobuje dolozyc pozadny wiatraczek i.......

... I podkrecic ? :-))))))

>GLide

Pozdrawiam
Fil