Re: Funkcja Audio Spam

Autor: Grzesiek Gajewski <gayosek_at_free.com.pl>
Data: Thu 28 Oct 1999 - 21:55:46 MET DST

zuko / Shark von Cygnus napisał(a) w wiadomości:
<38202790.38422448@news.ict.pwr.wroc.pl>...

>nieee, to nie tak. dzwonisz np. modemem do kumpla, sciagasz od niego
>kilkumegowy plik i jednoczesnie gadasz. ale AFAIR to transfer wtedy

No może niezupełnie wyraźnie napisałem, że dzwonić należy do kogoś kto
ma taki modem z AudioSpan'em i dlatego potrzebny jest HyperTerminal, a
nie skrypt DialUp. Tylko interesuje mnie czy modem będąc w trybie
AudioSpan nie blokuje całkowicie linii telefonicznej, tak aby można
było odebrać połączenie przychodzące (przy jednoczesnym ściąganiu
danych) ?

--
Grzesiek Gajewski alias Gayos
gayosek_at_free.com.pl | http://www.free.com.pl/gayosek