Re: Funkcja Audio Spam

Autor: zuko / Shark von Cygnus <shark_at_post.pl>
Data: Thu 28 Oct 1999 - 19:23:13 MET DST

On Wed, 27 Oct 1999 21:47:18 GMT, "Grzesiek Gajewski"
<gayosek@free.com.pl> wrote:

>Programem jest HyperTerminal. Trzeba ręcznie zainicjować połączenie,
>potem coś sciągać, wpisać odpowiednią komendę do AudioSpan'u i można
>rozmawiać. Tak przynajmniej pisze w Helpie. Nie próbowałem. Ale jestem
>ciekaw, czy jak to się włączy to będę mógł odebrać rozmowę
>przychodzącą? - coś jakby ISDN - jestem w internecie, ale można
>rozmawiać przez telefon na tej samej linii ???.

nieee, to nie tak. dzwonisz np. modemem do kumpla, sciagasz od niego
kilkumegowy plik i jednoczesnie gadasz. ale AFAIR to transfer wtedy
spada do jakiegos beznadziejnego poziomu. to by moglo byc fajne np. do
grania po modemach. grasz i gadasz z kumplem. ale zdaje sie, ze musi
to jeszcze gra obsluzyc. a doom2 tego raczej nie supprotuje. a szkoda
:)

--
zuko / Shark von Cygnus