Re: AMI->AWARD czy mozna

Autor: Grzesiek Gajewski <gayosek_at_free.com.pl>
Data: Thu 28 Oct 1999 - 22:03:09 MET DST

Marek Nazarko napisał(a) w wiadomości:
<3817eb8c.598129464@news.tpsa.pl>...
>Poza tym jest to dla mnie troche nielogiczne tzn. mam program
>flashujacy i BIOS do niego do pary, i wydaje mi sie to nierozlaczne.

Nie, flasher sprawdza istniejący BIOS i jak wyczuje konkurencję to
wychodzi z gry ;-)

>Skad mam wiedziec ze amiflash bedzie rozpoznawal BIOS Awarda i nagra
>go poprawnie? Poza tym amiflash nie pozwala zrobic backupu :(

Nie musisz. Flasher zapisuje plik binarny do BIOSu - wykonuje typową
pracę programatora pamięci Flash. Czasem sprawdza sumę kontrolną i typ
BIOSu, ale da się to pominąć.
Ściągnięcie istniejącego AMI BIOSu z komputera na dysk:
amiflash /f:bios.rom /q
parametr /q jest opcjonalny - jeśli jest to amiflash kończy działanie
po zgraniu BIOSa.

>A jak juz nagram amiflashem ten BIOS awarda, to mam Bios Awarda i
>wtedy nastepny BIOS mam nagrywac awdflashem?

Tak.

--
Grzesiek Gajewski alias Gayos
gayosek_at_free.com.pl | http://www.free.com.pl/gayosek