Re: AMI->AWARD czy mozna

Autor: Marek Nazarko <mnazarko_at_nospam.bigfoot.com>
Data: Thu 28 Oct 1999 - 08:27:39 MET DST

..machine running, bzz, bzz.., Thu, 28 Oct 1999 00:35:51 +0200, bzz,
bzz ..., Andrzej P. Wozniak ... bzz, bzz..., wrote :

>Jakbyś jeszcze trochę czasu poświęcił na czytanie załączonych plików
>readme, to wiedziałbyś, że na AMIbiosa trzeba wrzucać amiflashem, a na
>Award biosa - awdfashem, a co wrzucasz - nieważne! Inaczej - upgrade'u
>dokonujesz ZAWSZE programem od tego, co MASZ na płycie, _nigdy_
>programem od tego co _chcesz_ mieć. Do MS-5128 readme było dołączone, to
>do innych chyba też.
Poswiecilem, uwierz mi, ale niestety nie bylo to tam tak jasno
opisane, jak ty to wylozyles.
Poza tym jest to dla mnie troche nielogiczne tzn. mam program
flashujacy i BIOS do niego do pary, i wydaje mi sie to nierozlaczne.

Skad mam wiedziec ze amiflash bedzie rozpoznawal BIOS Awarda i nagra
go poprawnie? Poza tym amiflash nie pozwala zrobic backupu :(

A jak juz nagram amiflashem ten BIOS awarda, to mam Bios Awarda i
wtedy nastepny BIOS mam nagrywac awdflashem?

Marek Nazarko