Re: ZIP (LPT) a stare komputery

Autor: <bioinfo_at_biotop.umcs.lublin.pl>
Data: Thu 28 Oct 1999 - 20:16:07 MET DST

Spoko mam po opieką sporo 486 SX 25 MHZ i nnych staroci obsługujących
fakturowanie
 pod DOS , robię backupy ZIP-emIOMEGA 100 MB przez port LPT bez żadnego
problemu aczkolwiek trwa to wieki. na niektórych. Niestety na 386 ze
starszym biosem troszku głupieje
a z AT 286 raczej nie pójdzie (kwestia BIOS)