Re: ZIP (LPT) a stare komputery

Autor: Jakub Sipowicz <sipowicz_at_nounejm.ii.uj.edu.pl>
Data: Fri 29 Oct 1999 - 07:19:08 MET DST

Dzieki za odpowiedz. Poniewaz jestes jedynym, ktory odpowiedzial,
troche Cie pomecze :)

bioinfo@biotop.umcs.lublin.pl wrote:
: Spoko mam po opieka sporo 486 SX 25 MHZ i nnych staroci obslugujacych
: fakturowanie
: pod DOS , robie backupy ZIP-emIOMEGA 100 MB przez port LPT bez zadnego
: problemu aczkolwiek trwa to wieki. na niektorych.
To moge przebolec. Czy jak przelaczysz port LPT na "zwykly" (SPP)
to przestaje dzialac?

: Niestety na 386 ze starszym biosem troszku glupieje
: a z AT 286 raczej nie pojdzie (kwestia BIOS)
Czym sie to glupienie objawia i czego wlasciwie potrzebuje
w BIOSie ZIP czego nie maja 286/386? Bo jak dla mnie, to
jedyna (istotna dla ZIPA, IMHO) roznica jest wlasnie EPP/ECP.

Pozdrawiam,

  Kuba

--
Jakub Sipowicz