Re: CDRW i LGx32?

Autor: Adam Ladachowski <czajna_at_junk.blah.pl>
Data: Thu 28 Oct 1999 - 20:31:38 MET DST

In article <000301bf216d$13096d40$0b18a0d4@maciej-w>, Maciej Więckowski wrote:

> [...]
--ciach--
--ciach--
>Sprawdz, czy inne CD-ROMy widza to, co nagrasz
>jezeli nie -nagrywarka moze byc walnieta
>Pozdrowienia
>Maciek

Nie wiem czy wszystkie ale zdecydowana wiekszosc CD-Rom'ow
z ktorymi sie spotkalem nie odczytuje "niezfinalizowanych"
plyt nagranych za pomoca tzw. Packet Writting
(Adaptec Direct-CD, CeQuadrat Packet Driver itp)

Nagraj plyte nie stosujac Packet Writing, i dopiero wtedy
wyciagaj wnioski czy CD jest uszkodzony

Jesli nie stosowales Packet Writing i nie dzialalo to
rzeczywiscie cos moze nie grac , bo wiekszosc "nowszych"
modeli CD odczytuje CDRW

Adam Ladachowski 	 -((czajna@blah.pl))-
tel. 0-501-258-894 lub (022) 671-89-93