Re: Uszkodzona pamiec SIMM - jak sprawdzic, ktory to uklad?

Autor: Marcin Wolcendorf <wolcendo_at_free.polbox.pl>
Data: Wed 27 Oct 1999 - 19:30:58 MET DST

Witam,

Jacek Gutkowski wrote:

> gornej polowki tej pamieci. Przeciez w normalnym SIMMie 4MB uzywane sa
> wszystkie linie RAS, a ja wylaczam mu nagle dwie z nich. Bede jeszcze probowal
> cos z tym zrobic.

    Nie, nie, nie. Wyślę Ci na priva dane z IBM-a, to sam zobaczysz. Na simmach 1M,
4M i 16M nie są używane RAS1 i RAS3. Po prostu sobie są- do niczego nie podłączone!
Sam we własnej konstrukcji używam simmów 4MB i tylko 2 linii RAS i to działa- widzę
całe 4M; pozostałe RAS-y wiszą sobie na simmie nieużywane- sprawdziłem!

> Dzieki za pomoc i wskazowki, ktore RAS'y trzeba wylaczyc.

    Nie ma za co.

--
Pozdrawiam,
Marcin Wolcendorf