Re: lepszy obraz - jak ?

Autor: LeV <lev_at_hyperreal.art.pl>
Data: Thu 28 Oct 1999 - 05:12:13 MET DST

Lukasz Bajonski <lukasz@grafinet.com.pl> wrote in message
news:hzsVOBC9kHKNxAsGcb8DvXMVHTB4@4ax.com...
> [...]

prawdopodobnie mozna przywrocic ustawienia user 1, 2, 3 i 4 na standartowe
temp. barwowe ; odpowiednio
9300, 7500, 6500 i 5000K,
Ustawiasz na jedna z "user" i robisz recall color z menu "status".

CTX user,

--
Andrzej "LeV" Staszewski          Tracker Music Club
lev_at_hyperreal.art.pl           http://www.hyperreal.art.pl/tmc/