Re: Jak karta na TNT?

Autor: GLide <glyder_at_priv3.onet.pl>
Data: Wed 27 Oct 1999 - 00:15:00 MET DST

On Tue, 19 Oct 1999 02:15:18 +0200, FIL <fil@scua.eu.org> wrote:

>Jakos umknelo mojej uwadze, ze zajmujesz sie grafika 3D :-)
>Niestety nie sprawdzalem w zadnyym programie 3D ale mysle, ze wyniki
>beda podobne. Tak przynajmniej jest w grach OpenGL (Q2, Q3)
>Moim zdaniem jesli rozwazasz zakup TnT to albo kup TnT1 albo pelna
>TnT2 (np. 16 MB za 5xx zl) W Vante lepiej sie nie pchaj bo zaplacisz
>wiecej a od TnT1 szybsze to nie bedzie. To tylko moje zdanie, zajrzyj
>sobie np.na benchmark.ceti.com.pl tam znajdziesz testy tych kart.

Sprawa wyjasniona. Wlasnie zainstalowalem STB Velocity 4400 i jesk
ladnie. Wszystko pomyka na nowej plycie i troche nie rozumiem ludzi,
ktorzy maja jakies problemy z TNT (wszystko pod win 95 OSR2).
Co do akceleracji OpenGL to jest pewna roznica miedzy tym co jest w
grach a oprogramowaniem graficznym. Gry uzywaja na ogol trybu
pelnoekranowego i tam jest pieknie, natomiast przy powazniejszych
zastosowaniach dopalanie odbywa sie w okienku i wtedy wyglada to
duuuzo gorzej (szczegolnie dla niektorych kart - np: Savage, Riva ZX).
Oczywiscie jest to wina sterow. Co do TNT to jestem mile zaskoczony.
Widzialem kiedys akceleracje (b. dawno) na TNT i mnie nie zachwycilo -
bylo wolniej niz na mojej duzo starszej Permedi2. Od tego czasu
jeednak Sterowniki bardzo sie poprawily i teraz dopalanie w oknie jest
duzo szybsze niz na wczesniej wymienionym chipie.
Krotko mowiac jestem zadowolony. Poniewaz karta ma duzy radiatorek,
wiec sprobuje dolozyc pozadny wiatraczek i.......

Dzieki za wszystkie odpowiedzi
Pozdrawiam
GLide