Odp: rozmagnesowanie kineskopu

Autor: WK <wiesiu_at_polbox.com>
Data: Wed 27 Oct 1999 - 08:52:21 MET DST

Marcinie
Jeśli nie chce Ci się czegoś tłumaczyć, to wogóle nie zabieraj głosu.
Co to jest zwykła cewka? czy jak sobie nawinę 10 zwojów na rdzeniu
ferrytowym od anteny to wystarczy?
Jak zabierasz głos to przynajmniej tak, aby ktoś nie zrobił sobie krzywdy.
Jeśli podasz choćby w przybliżeniu konstrukcję takiej cewki, to odszczekam
to co powyżej.
pozdrawiam
Wiesiek

Użytkownik Marcin Marciniuk <mmarcin@astercity.net> w wiadomości do grup