Odp: Hdd kilku GB do 486 Pci

Autor: Tomek Lisowski <Lisowski.Tomasz_at_sssa.nospam.pl>
Data: Wed 27 Oct 1999 - 08:50:57 MET DST

Użytkownik Andrzej Abraszewski <abra@clan.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:38145EE7.CBA8EFF0@clan.pl...
> Witam !

Wiem,

> Co rozumiesz przez 'obciazyc' ? W koncu dla oprogramowania znaczenie ma
> rzeczywista szybkosc transmisji danych (jako skladowa ilus tam
> parametrow dysku) . Faktem jest ze jakos tak sie sklada ;) ze im wieksza
> pojemnosc dysku to ten parametr rosnie a wiec o wszystkim decydowac
> powinna ... ilosc kasy - by moc zakupic jak najnowoczesniejszy dysk. Ma
> to jeszcze jedna zalete. Gdy wpadnie do glowy chec zmiany sprzetu na
> lepszy dysk bedzie jak znalazl.

Chodzi mi o to, aby w czasie operacji dyskowych tak słaby komputer jak 486
jednak nie "zamierał". Słyszałem, że poszczególne dyski mają taki parametr,
jak stopień obciążenia procesora. Interesuje mnie przede wszystkim
pojemność, potem zaś szybkość transferu i tym podobne parametry

Tomasz Lisowski