Re: Jak karta na TNT?

Autor: FIL <fil_at_scua.eu.org>
Data: Tue 19 Oct 1999 - 02:15:18 MET DST

Jakos umknelo mojej uwadze, ze zajmujesz sie grafika 3D :-)
Niestety nie sprawdzalem w zadnyym programie 3D ale mysle, ze wyniki
beda podobne. Tak przynajmniej jest w grach OpenGL (Q2, Q3)
Moim zdaniem jesli rozwazasz zakup TnT to albo kup TnT1 albo pelna
TnT2 (np. 16 MB za 5xx zl) W Vante lepiej sie nie pchaj bo zaplacisz
wiecej a od TnT1 szybsze to nie bedzie. To tylko moje zdanie, zajrzyj
sobie np.na benchmark.ceti.com.pl tam znajdziesz testy tych kart.
Pozdrawiam
Fil

mailto:fil@scua.eu.org
filz@poczta.onet.pl