Re: Monitor 19''

Autor: GLide <glyder_at_priv3.onet.pl>
Data: Wed 27 Oct 1999 - 00:15:13 MET DST

On Tue, 26 Oct 1999 13:53:21 +0200, "Jop" <rot@friko6.onet.pl> wrote:

>Nie liczy sie typ kineskopu ale firma. Ja polecam sony - nigdy nie bylo z
>nimi klopotów.
>co do diammondtronów - to mój kolega kupil ostatnio jednego - Philipsa 109Mp
>po 2 wymianach w serwisie(na nowe - kolejno:
>1)mora
>2)rozbieznosc kolorów
>3)rozmycie kolorów
>zwrócili mu kase(niezle co?)
>tera ma trynitrona i wszystko jest ok.(400PS - jakosc obrazu - zajebista)

Widac, ze bardzo roznie to bywa z monitorami bo ja kupilem wlasnie
19MP. W sklepie mieli duzy wybor monitorow i po podlaczeniu do
komputera z karta Matroxa kolejno 19MP i Sony wybor padl na ten
pierwszy. Sony zdyskawalifikowala mora, ktorej nie dalo sie w zaden
sposob wyregulowac (w pionie owszem, ale w poziomie :-/ ..... zenada.
Ten Philips pracuje w firmir juz, a moze tylko 4 miechy i wyglada b.
dobrze. Nie pisze, ze bezblednie bo do czegos na pewno mozna sie
przyczepic, ale w porownaniu z owym Sony jest pieknie.
Oczywiscie jak zwykle w kwestii monitorow - b. duzo zalezy od
konkretnego egzemplaza i przykupnie jesli tylko jest mozliwosc naalezy
przretestowac monitory.

Pozdrawiam
GLide