Re: Jaki sprzet dla osoby baardzo niepelnosprawnej - WAZNE.

Autor: Andrzej Abraszewski <abra_at_clan.pl>
Data: Mon 25 Oct 1999 - 15:27:09 MET DST

Witam !

Pusc ten tekst na news:pl.soc.inwalidzi. Wielu z nas ma podobne klopoty
i ... jakos sobie radzimy. Oczywiscie prosze grupowiczow o wszelkie
informacje nt sprzetu komputerowego (i oprogramowania) mogacego pomoc ,
jak to ja mowie, ludziom w niemocy. Gdyby temat wychodzil poza ramy tej
grupy zapraszam na news:pl.soc.inwalidzi lub do mnie na priva.

Serdecznie zapraszam

i pozdrawiam

A.A.

PS Z pewnych wzgledow pozwalam sobie pozostawic calosc pierwotnego
tekstu.