Re: Hello everyone. problem z excelem

Autor: Andrzej Abraszewski <abra_at_clan.pl>
Data: Mon 25 Oct 1999 - 16:11:21 MET DST

Witam !

Tomek Lisowski wrote:

> Użytkownik Szymon Śmigasiewicz <benyk@priv4.onet.pl> w wiadomości do grup
> dyskusyjnych napisał:38141B4E.8937D2D9@priv4.onet.pl...
> Stajesz w komórce A1, Wstaw/Nazwy/Definiuj - definiujesz nazwę "AktKom"
> jako A1
>
> Wtedy stajesz w dowolnej komórce i piszesz "=SUMA(A1:AktKom)"

i ... otrzymujesz A1 :)

> Nazwy dynamiczne naprawde są potęgą w Excelu

W Quattro Pro znane juz od wersji 3 ;)

A.A.

PS Pomijajac Twoje 'przejezyczenie' mysle jednak, ze nie o to o czym
piszesz Sz chodzilo.

W Quattro Pro jest na to funkcja @CELLPOINTER("address") a w Excelu ...
dupa blada (upss) :)
Wiem wiem mozna napisac makro ale ... ja tam wole moje ukochane QP .