Re: jaka szybkosc nagrywania plyt audio?

Autor: Piotr Gradalski <stryjek_at_friko.sos.com.pl>
Data: Mon 25 Oct 1999 - 14:10:05 MET DST

ciach

 I jeszcze jedna sprawa: naprawde
> zupelnie nie interesuje mnie dlaczego sa roznice, po prostu sa, slysze je
> to mi wystarczy.
>
> Pozdrawiam
>
> Adam

Kiedys mialem Philipsa CDD2000 i w instrukcji byla tabelka, w ktorej miedzy
innymi byla podana strata dynamiki w decybelach. Nie pamietam dokladnej
wartosci, ale kumpel bardziej wtajemniczony a swiat sprzetu audio mowil ze
to nie malo (ale tez to co pozostaje to jest calkiem przyzwoite).
Nic tam nie pisalo, ze zaleznie od predkosci spada jakosc. Tak swoja droga
to jestem ciekaw czemu plyta identyczna (skopiowana bit po bicie) ma byc
gorzej "slyszalna"? Kwestia ewenrualnej roznicy w odbiciu swiatla chyba nie
ma roznicy bo zapis jest cyfrowy (0 lub 1). No chyba, ze nagrywarka nagrywa
bity gorszej jakosci ;)
Pozdrawiam
Piotr