Re: Gericom

Autor: Pawel K. <pkurach_at_supermedia.pl>
Data: Mon 25 Oct 1999 - 14:44:13 MET DST

Mam jednego w firmie i gdy musialem go przeinstalowac a zginela plytka z
driverami to prosilem serwis w Polsce o namiary na nie (na stronie
producenta - ftp - nie bylo do tego modelu) i ....... powiedzieli, ze nie
maja bo mam stary model (mial wtedy 8 miesiecy). Bardzo podziekowalem i juz
nigdy nie kupie Gericoma - ze wzgledu na serwis. Niektore firmy nie zdaja
sobie sprawy, jak wazny jest serwis - opinia moze krazyc wsrod uzytkownikow
i zniszczyc dobra opinie . Podobnie wygladal np. serwis Dell'a - w tej
chwili podobno sie zmienil, ale ja mam uprzedzenie.
Ostatnio kupowalem do firmy 3 notebooki i wybralem Aristo (zobaczymy jak sie
beda sprawowaly)
Pozdrawiam

Użytkownik Marcin Wojtalik <wojtal@mvii.uni.lodz.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:38181b18.5705943@news.icm.edu.pl...