Odp: jaka szybkosc nagrywania plyt audio?

Autor: Adam <xvampire_at_polbox.com>
Data: Sat 23 Oct 1999 - 18:37:51 MET DST

Użytkownik Glina <glina@promail.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:

> sluchaj, dane na CD nagrywane sa w formacie cyfrowym , a nie analogowym
> blad w takim zapisie oznacza zalamanie calej struktury danych awiec blad
nie
> ma prawa wystapic, a jedynym ryzykiem jest to ze plytka sie wlasnie nie
> nagra a nie ze bedzie gorzej grala

Witam

Sporo nagrywam plyt audio, dysponuje calkiem niezlym sprzetem audio i nie
mowcie mi ze nie ma roznic w dzwieku w stosunku do oryginalu. Roznica jest i
to tak duza jak kanion Kolorado wzdluz. Duzo zalezy od zastosowanej plyty i
szybkosci nagrywania. Z szybkoscia nagrywania jest tak, ze im wolniej
nagrywasz tym lepsza jakosc kopii z tym ze i tak bez problemu da sie
odroznic kopie od oryginalu. Na pewno nie mozna zauwazyc roznic jesli
porownuje sie na badziewnym cd-romie. Tak na marginesie: wszystkie cd-romy
nie nadaja sie do odtwarzania audio. I jeszcze jedna sprawa: naprawde
zupelnie nie interesuje mnie dlaczego sa roznice, po prostu sa, slysze je i
to mi wystarczy.

Pozdrawiam

Adam