Re: Gericom

Autor: Marcin Wojtalik <wojtal_at_mvii.uni.lodz.pl>
Data: Mon 25 Oct 1999 - 12:52:13 MET DST

On Sat, 16 Oct 1999 20:43:07 GMT, mchrom@sgh.waw.pl wrote:

> z tego co zauwazylem: sa tanie /stosunkowo/
> ale nie chce tego interpretowac...

Ja zaryzykowalem i kupilem do firmy 3 sztuki, ceny bardzo
konkurencyjne, sprzet na poziomie (wykazuje niebywale podobienstwa co
California Access - pewnie sa jakies powiazania)

Mialem klopoty z gniazdem zasilajacym, serwis nie jest super ale
wywiazuje sie z zadan.

pozdrowienia,

--
\   | Marcin Wojtalik  - 'VV()JT/\L' |  http://kki.net.pl/wojtal  |