Re: jaka szybkosc nagrywania plyt audio?

Autor: Lukasz 'Dentarg' Jozwinski <jozef_at_kki.net.pl>
Data: Mon 25 Oct 1999 - 11:52:03 MET DST

On Sat, 23 Oct 1999 18:37:51 +0200, "Adam" <xvampire@polbox.com>
wrote:

>Witam
>
>Sporo nagrywam plyt audio, dysponuje calkiem niezlym sprzetem audio i nie
>mowcie mi ze nie ma roznic w dzwieku w stosunku do oryginalu. Roznica jest i
>to tak duza jak kanion Kolorado wzdluz. Duzo zalezy od zastosowanej plyty i
>szybkosci nagrywania. Z szybkoscia nagrywania jest tak, ze im wolniej
>nagrywasz tym lepsza jakosc kopii z tym ze i tak bez problemu da sie
>odroznic kopie od oryginalu. Na pewno nie mozna zauwazyc roznic jesli
>porownuje sie na badziewnym cd-romie. Tak na marginesie: wszystkie cd-romy
> [...]

Chyba tylko Ty jestes osoba ktora ma sluch doskonaly.

Roznic w samym nagraniu nie ma !!!!
Oryginal i kopia nie roznia sie ani jednym bajtem (przynajmniej na
moim sprzecie). Wiec strata jakosci moze byc tylko na sprzecie
odtwarzajacym !!!!!! Jak nie radzi sobie dobrze z innymi nosnikami jak
srebrne tloki, to masz strate jakosci ...

Czy nagrywan z 1x 2x 4x czy 6x i tak plyta sklada sie z takiego samego
ciagu bajtow .... sprawdzalem ......... wiec o stracie jakosci przy
robieniu kopi nie mam mowy, bo to zapis cyfrowy ...

Co do odtwarzania audio na CDromie, to wiele cdromow (te z gornej
polki) maja duza lepsze jakosc niz wieze segnementowe po xxxxx zl.
Wystarczy tylko dobrej jakosci wyjscie cyfrowe, kabel (wazna dobra
jakosc) i jakis ladny wzmacniaczyk ....

Moze pochwalisz sie na jakim sprzecie wychodza takie roznice jak
Wielki Kanion ?? Chodzi mi o nagrywarke przede wszystkim ...

pzdr,
Dentarg

--
          e-mail:jozef@kki.net.pl - from Swidnik