Re: pad monitora?

Autor: ASSek <assek_at_priv5.onet.pl>
Data: Mon 25 Oct 1999 - 08:06:35 MET DST

On Fri, 22 Oct 1999 15:00:24 +0200, you wrote:

dzieki za zainteresowanie

>Albo klapnela Ci elektornika w monitorze lub zle docisnales karte graficzna.
>Wyjmij ja i docisnij. Nawet pare razy sproboj ja wlozyc i wyciagnac.
>pat

To nie ma nic wspolnego z karta graficzna. Monitor nigdy wczesniej sie
tak nie zachowywal. Gdy nie byl podlaczony do karty graf., zaraz po
wlaczeniu zapalal sie kineskop i wyswietlacz LCD, wyswietlajac
komunikat: Signal Failed, dopiero po 10sekundach monitor przelaczal
sie w stan czuwania (teraz przechodzi od razu, a LCD nawet nie
mrugnie)

>Co to znaczy ze elektronika chodzi ok?

chodzilo mi o elektronike odpowiedzialna za stan czuwania. Gdy monitor
pozostaje w stanie czuwania to zachowuje sie poprawnie, przy probie
odpalenia komputera karta graf. daje sygnal na monitor, a on probuje
sie wlaczyc, jednak cyka tylko przekaznikiem i znow przechodzi w stan
czuwania

--
ASSek
ICQ#51448668