pad monitora?

Autor: ASSek <assek_at_priv5.onet.pl>
Data: Thu 21 Oct 1999 - 11:46:12 MET DST

Witam serdecznie

Przejde od razu do konkretow. Wczoraj wlaczylem komputer i chwile na
nim popracowalem. Poniewaz musialem wyjsc na godzinke to odchodzac
pozostawilem komputer wlaczony, a wylaczylem tylko monitor (SMILE
1516CL). Po powrocie naciskam przycisk na monitorze i zima :-(
Cyknal raz przekaznik, ale kineskop sie nie wlaczyl,monit przeszedl w
stan czuwania.
Co ciekawe pozostajac w stanie czuwania elektronika dziala poprawnie,
bo gdy wlacze wtedy komputer to monitor probuje sie rowniez zalaczyc,
jednak cyka tylko przekaznik i ponownie przechodzi w stan czuwania.
Przekaznik sprawdzilem, jest ok, to chyba cos z obwodem kineskopu
ale nie wiem gdzie szukac, moze ktos mi poradzi co moge sprawdzic

dzieki

--
ASSek
ICQ#51448668