Hdd kilku GB do 486 Pci

Autor: apacz / mkalien <mkalien_at_student.uci.agh.edu.pl>
Data: Sun 24 Oct 1999 - 19:30:28 MET DST

czesc
Mam plyte intela 486 PCi. Chce sobie kupic kilku GB dysk
twardy IBM albo Segate z UDMA 66. Niestety bios nie
widzi dyskow wiekszych niz 2,1 GB (mam najnowsza dostepna
wersje biosu). Slyszalem ze sa odpowiednie programy ktore
umozliwiaja korzystanie z tych duzych dyskow. Niestety nie
mam pojecia skad cos takiego wziac. Moze ktos wiec skad
sciagnac taki program?

Druga sprawa, bede chcial jeszcze do tej plyty dokupic kontroler
UDmA 66 zeby wykorzystac wszystkie moxliwosci Hdd. Mysle ze
bedzie on dzialal z plyta 486, ale nie jestem pewny.
Bedzie to chodzic?

Prosze o maile rowniez na priva ok?

 thx
pozdrawiam