polaczenie z serwerem - problem

Autor: kezlok <tgrodzki_at_poczta.onet.pl>
Data: Sun 24 Oct 1999 - 19:35:24 MET DST

    Mam problem z polaczeniem sie z serwerem (dokladnie z TPSA). Kiedy sie
lacze to to pozostaje ono w bezczynnosci przez ok. 1min. poczym pojawia sie
jakis komunikat o niemoznosci polaczenia z serwerem, gdyz nie odpowiada.
Dzieje sie to przy logowaniu mojego komputera. Mimo ze haslo i cala reszta
jest poprwna, to nie wiem... Dopiero gdy wlacze opcje "Uruchom okno
terminala po wybraniu numeru" i po recznym logowaniu wszystko jest ok. Tylko
ze to mnie denerwuje. Wolalbym, by wszystko sie odbywalo plynnie...
pomozcie !!! (prosze na priv'a)