Odp: @@ BIAŁYSTOK GRY TANIO!!!!

Autor: Krzysztof Kucharski <szpunk_at_priv6.onet.pl>
Data: Sat 23 Oct 1999 - 13:59:26 MET DST

Użytkownik !! Wojtas !! <wojtasek_d@poczta.onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3810c17b@news.vogel.pl...
> Sprzedam gry za 15-17zł (zależy od kompaktu). SAME NOWOŚCI!!!!
> Ale też starsze.
>
> Moja oferta skierowana jest do ludzi wyłącznie z BIAŁEGOSTOKU.

To dlaczego durniu rozsyłasz po 3 grupach .pl ?
Acha, jeszcze 3 zdania:
- kopię Twojego listu skierowałem do admina Onetu, możesz pożegnać się z
kontem,
- zapewne TPSA zainteresuje się, kto jest abonentem, podłączonym do
pa122.bialystok.ppp.tpnet.pl w momencie wysyłania przez Ciebie tego postu,
- czy mam też poinformować Urząd Skarbowy tudzież Policję, złodzieju !?

_Krzysztof_Kucharski_
szpunk@friko6.onet.pl
__(0-603)_ 283-881__