Re: S.M.A.R.T - oprogramowanie?

Autor: Jacek Poszytek <szytek_at_hermes.umcs.lublin.pl>
Data: Sat 23 Oct 1999 - 14:15:16 MET DST

Mariusz wrote:
> Miałem nadzieję, że obsługę tego smart daje się jakoś włączyć w którejś tam
> wersji windows (przestałem już śledzić poprawki, wersje itd. tego systemu),
> ale z tego co widzę to ta opcja jest traktowana po macoszemu, i nie jest
> zaimplementowana w systemy operacyjne. Coś mi się wydaje, że wielka kicha,
> tymbardziej, że podobno opcja smart dysków IDE i SCSI to nie to samo.
Nie wiem czy w dyskach SCSI i EIDE SMART jest taki sam czy inny, ale
jestem pewny, ze w systemach operacyjnych ogsluga SMART jest domyslnie
instalowana i mozna sprawdzic stan dysku.

pOSdrawiam
        Jacek

Ps. Kilka tygodni temu odruszylem sie ze ktos "pOSdrawial" z windy.
Dostalem odpowiedz ze to tez system operacyjny. Jak widac nie jest nim.