Re: EZ skopal dysk

Autor: Tomasz Holdowanski <mordazy_at_USUN-TO.friko2.onet.pl>
Data: Sat 23 Oct 1999 - 02:00:17 MET DST

On Fri, 22 Oct 1999 19:38:35 +0200, "Marcin Florczyk"
<marcin@radioplus.com.pl> wrote:

>Na kompie z dyskiem Quantuma zostal przez pomylke uruchomiony EZ-DrIVE dla
>WD.
>EZ bez pytania o zgode zainstalowal sie w bootcie dysku.
>Efekt jest taki ze zostal zablokowany dostep do dysku.
>Tzn sa partycje (pod fdiskiem) tak jak byly ale przy probie dostepu do nich
>wywala komunikat ze bledny nosnik.
>Czy jest jakis sposob na odzyskanie danych na HD.

EZ powinien miec swoj uninstaller (not sure). jesli on nie pomoze,
pozostaje Tiramisu, a potem (jako rozwiazanie ostateczne) zamazanie
zerami kilku pierwszych cylindrow dysku.

Odpowiadajac USUN-TO. z mojego adresu. Albo...

             mailto:mordazy@friko2.onet.pl.
        ZAWSZE JEST JESZCZE NADZIEJA
        NA OGOLNOSWIATOWY KATAKLIZM.

--