Re: Odp: Tania karta muzyczna, hmm... jaka?

Autor: GLide <glyder_at_priv3.onet.pl>
Data: Sat 23 Oct 1999 - 02:20:02 MET DST

On Fri, 22 Oct 1999 05:52:45 GMT, "Piotr Wysocki"
<wysocky@poczta.onet.pl> wrote:

>A co macie przeciwko SB64 na PCI ?
>Ja mam tak? kart? i jak na moje ucho sprawuje si? wyúmienicie.
>Czysty d?wi?k (nawet bardzo w porównaniu ze starym ESS 688),
>obs?uga EAX, trzy zestawy próbek MIDI (2, 4, i 8 MB),
EAX moze i tak, ale tylko softwareowy.
>a co do obci?ýenia procka, to czu? tylko chwilowe zwolnienie,
>gdy karta ?aduje do RAM-u po raz pierwszy (po starcie Windy).
Co do zwolnienia to spojrz na obciazenie procwsora. Niestety tabela
probek swoja droga, a granie midi na procesorze to inna historia.
A co powiesz o dzialaniu karty w czystym DOSie? Mialem doczynienia z
takim 2 razy i zawsze byly z tym problemy.

Pozdrawiam
GLide