Re: Wymiana płyty - prośba o radę

Autor: Michał Młynarczyk <michal.mlynarczyk_at_gorilla.com.pl>
Data: Fri 22 Oct 1999 - 18:27:04 MET DST

> A slyszales plotki o Athlon Lite na SS7, no chyba, ze dla Ciebie Athlon to
> tez odgrzewany pomysl.

To tylko plotki.
BTW podobno jest już VooDoo 8 i GeForce 1024, a ruscy mają mortal kombat 66
(poważnie, na nes'a! :)

AGP
> 2x
> Nie zapomniales przypadkiem o GeForce, przeciez nowe karty beda wymagaly
x4

Tia, ciekawe czy nv by kopała pod sobą grób wypuszczając na rynek chip
niezgodny z 90% kompów stojących u ludzi w domach.

A tu się nie zgodzę - za C300A S1 płaciłem 300zł, to był wtedy najsłabszy
cel. Teraz najsłabszy jest 400 (366 trudno dostać) i kosztuje tyle samo.
Mimo że na ppga.

> Sam potwierdzasz moja opinie, czemu zatem Intel nie wprowadzil PPGA od
> poczatku? Tylko nie mow, ze PPGA to jakis postep, bo i tak wiekszosc
kupuje

ze względów marketingowych, myśleli że cel nie będzie robił konkur

> PS Jesli mozna bylo zrobic Cel PPGA to czemu nie da sie Cel SS7?
Uprzedzajac

Da się (teoretycznie), ale kto miałby to zrobić?

> twoja odpowiedz przypomne, ze Intel nie zarabia za duzo na tych
procesorach,
> prawdziwe zyski to on ma na P3 i na chipsetach do plyt glownych.

Po pierwsze: przeczysz sam sobie - jaki bussines miałby intel w robieniu
mało dochodowego proca dla płyt konkurencji?
Po drugie: mi się zawsze wydawało że Intel zbija kasę na procach i płytach
dla serwerów, a nie marnych P3 z 300$ za sztukę i chipsetach za śmiszne
pieniądze

--
Michal.Mlynarczyk@gorilla.com.pl
http://gorilla.com.pl - katalog stron www - zobacz!